Při nákupu nad 1.000 Kč máte dopravu ZDARMA po celé ČR! V Ostravě a okolí navíc nabízíme rozvoz zboží za symbolických 50 Kč. Voňavé balíčky zasíláme i na Slovensko v rámci Zásilkovny!

Vse o nakupu backup

Doprava

Typ dopravy Termín dodání Cena dopravy
Doručení na adresu - kurýr 2 dny 89 Kč
Doručení na adresu - Česká pošta 3 dny 99 Kč
Výdejní místa - Zásilkovna 2 dny 79 Kč

 

  • Objednávku vám můžeme poslat i o několik dní později, pokud nám to napíšete do poznámky

 

Platba

Typ platby Cena platby
Dobírka* 29 Kč
Platba kartou Online ZDARMA
Převodem na účet ZDARMA

 
* Některé výdejní místa nepodporují platbu kartou

  • V případě, že objednávka není odeslaná, je možné provést změnu platby na info@spatime.cz, kde vám rádi poradíme. 

 

Změny v objednávce

Vrácení a reklamace

ODSTOUPENÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ

  • Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
  • Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
  • Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
  • Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

POŠKOZENÉ ZBOŽÍ

  • Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
  • Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.
  • Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
  • Při přebrání zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav balení. V případě poškození má zákazník právo odmítnout zásilku převzít. Pokud je produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) má zákazník právo nahlásit reklamaci na info@spatime.cz 

    DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.

LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena do 30 dnů. 
  • V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. 

Sledování zásilky

 

assets by @freepik.com