Vse o nakupu backup
Typ dopravy | Termín dodání | Cena dopravy |
---|---|---|
Doručení na adresu - kurýr | 2 dny | 89 Kč |
Doručení na adresu - Česká pošta | 3 dny | 99 Kč |
Výdejní místa - Zásilkovna | 2 dny | 79 Kč |
- Objednávku vám můžeme poslat i o několik dní později, pokud nám to napíšete do poznámky
Typ platby | Cena platby |
---|---|
Dobírka* | 29 Kč |
Platba kartou Online | ZDARMA |
Převodem na účet | ZDARMA |
* Některé výdejní místa nepodporují platbu kartou
- V případě, že objednávka není odeslaná, je možné provést změnu platby na info@spatime.cz, kde vám rádi poradíme.
Změny v objednávce
Vrácení a reklamace
ODSTOUPENÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ
- Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
- Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
- Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
POŠKOZENÉ ZBOŽÍ
- Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
- Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.
- Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Při přebrání zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav balení. V případě poškození má zákazník právo odmítnout zásilku převzít. Pokud je produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) má zákazník právo nahlásit reklamaci na info@spatime.cz
DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.
LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE
- V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena do 30 dnů.
- V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Sledování zásilky