Při nákupu nad 1.000 Kč máte dopravu ZDARMA po celé ČR! V Ostravě a okolí navíc nabízíme rozvoz zboží za symbolických 50 Kč. Voňavé balíčky zasíláme i na Slovensko v rámci Zásilkovny!

Vse o nakupu backup

Doprava

Typ dopravy Termín dodání Cena dopravy
Doručení na adresu - kurýr 2 dny 89 Kč
Doručení na adresu - Česká pošta 3 dny 99 Kč
Výdejní místa - Zásilkovna 2 dny 79 Kč

 

  • Objednávku vám můžeme poslat i o několik dní později, pokud nám to napíšete do poznámky

 

Platba

Typ platby Cena platby
Dobírka* 29 Kč
Platba kartou Online ZDARMA
Převodem na účet ZDARMA

 
* Některé výdejní místa nepodporují platbu kartou

  • V případě, že objednávka není odeslaná, je možné provést změnu platby na info@spatime.cz, kde vám rádi poradíme. 

 

Změny v objednávce

Vrácení a reklamace

ODSTOUPENÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ

  • Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
  • Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
  • Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
  • Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

POŠKOZENÉ ZBOŽÍ

  • Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
  • Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.
  • Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
  • Při přebrání zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav balení. V případě poškození má zákazník právo odmítnout zásilku převzít. Pokud je produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) má zákazník právo nahlásit reklamaci na info@spatime.cz 

    DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.

LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena do 30 dnů. 
  • V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. 

Sledování zásilky

 

assets by @freepik.com

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení