O nákupu
Děláme maximum pro to, abyste si užili nejen svou koupel, ale také samotný nákup, objednávkový proces a rozbalování zásilky! :-) Více se dočtete v sekci O nás
Typ dopravy | Termín dodání | Cena dopravy | PŘI NÁKUPU NAD 1000 Kč | PŘI NÁKUPU NAD 1500 Kč |
---|---|---|---|---|
Doručení na adresu - kurýr - Zásilkovna | 2 dny | 89 Kč | ZDARMA | ZDARMA |
Výdejní místa - Zásilkovna | 2 dny | 75 Kč | ZDARMA | ZDARMA |
Osobní předání - Havířov (centrum/ Podlesí po tel. domluvě) | 1-2 dny | 30 Kč | ZDARMA | ZDARMA |
Rozvoz na kole - Ostrava (centrum a okruh do 5 km) | 1-2 dny | 50 Kč | ZDARMA | ZDARMA |
Páteční rozvoz autem - Ostrava (centrum a okruh do 20 km) | nejbližší pátek | 50 Kč | ZDARMA | ZDARMA |
Osobní předání - Ostrava Mariánské hory | 1-2 dny | 1 Kč | ZDARMA | ZDARMA |
Doručení na adresu - PPL | 2 dny | 119 Kč | 119 Kč | 119 Kč |
Balík na poštu - Česká pošta | 3 dny | 99 Kč | 99 Kč | ZDARMA |
Balík do ruky - Česká pošta | 3 dny | 119 Kč | 119 Kč | 119 Kč |
- Objednávku vám můžeme poslat i o několik dní později, pokud nám to napíšete do poznámky
Typ platby | Cena platby |
---|---|
Dobírka* | 39 Kč |
Platba kartou Online | ZDARMA |
Převodem na účet | ZDARMA |
* Některé výdejní místa nepodporují platbu kartou
- V případě, že objednávka není odeslaná, je možné provést změnu platby na obchod@spatime.cz, kde vám rádi poradíme.
Změny v objednávce
Vrácení a reklamace
ODSTOUPENÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ
- Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14denní lhůty od data jeho převzetí. Aniž byste nám cokoli vysvětlovali, můžete nám kosmetiku do 14 dnů od převzetí balíčku vrátit. Jen musí být neotevřená, nepoužitá a v originálním obalu.
- Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
- Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
- Dokument na odstoupení od smlouvy: SpaTime_odstoupeni_smlouvy
Které zboží nelze vrátit?
- Jakkoli otevřené produkty — Pokud jste originální krabičku otevřeli, bohužel už produkt nemůžeme vzít zpět. Jestli se vám produkt zdá v nepořádku, informujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem.
- Jakkoli použité produkty — Pokud, byť jedinkrát, produkt použijete, už jej nemůžete vrátit bez udání důvodů. V tom případě nás kontaktujte a postupujte prosím podle kroků reklamace.
POŠKOZENÉ ZBOŽÍ
- Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
- Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.
- Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Při přebrání zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav balení. V případě poškození má zákazník právo odmítnout zásilku převzít. Pokud je produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) má zákazník právo nahlásit reklamaci na obchod@spatime.cz
DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.
LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE
- V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena do 30 dnů.
- V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Jak postupovat při reklamaci?
Pokud se vám na doručeném produktu něco nezdá, co nejdříve nám prosím napište. Čím dřív, tím líp. A když uznáme, že je opravdu něco špatně, domluvíme se, jak budeme při reklamaci postupovat. Postup bude probíhat přibližně takto:
1) Produkt(y) zkompletujete — Asi je nám to všem jasné, ale nezapomeňte, že zboží musíte poslat včetně originálního obalu, všech jeho součástí a návodů.
2) Vyplňte formulář a produkt(y) odešlete zpět k nám — Reklamační formulář SpaTime_reklamacni_formular prosím stáhněte a vytiskněte. Poté prosím vyplňte a vložte do balíčku. Ten pak doporučeně zašlete na adresu Veronika Molinová, Gen. Hrušky 1214/24, 70900, Ostrava - Mariánské hory, email: obchod@spatime.cz