Při nákupu nad 1.000 Kč máte dopravu ZDARMA po celé ČR! V Ostravě a okolí navíc nabízíme rozvoz zboží za symbolických 50 Kč. Voňavé balíčky zasíláme i na Slovensko v rámci Zásilkovny!

O nákupu

Děláme maximum pro to, abyste si užili nejen svou koupel, ale také samotný nákup, objednávkový proces a rozbalování zásilky! :-) Více se dočtete v sekci O nás

Doprava

Typ dopravy Termín dodání Cena dopravy PŘI NÁKUPU NAD 1000 Kč PŘI NÁKUPU NAD 1500 Kč
Doručení na adresu - kurýr - Zásilkovna 2 dny 89 Kč ZDARMA ZDARMA
Výdejní místa - Zásilkovna 2 dny 75 Kč ZDARMA ZDARMA
Osobní předání - Havířov (centrum/ Podlesí po tel. domluvě) 1-2 dny 30 Kč ZDARMA ZDARMA
Rozvoz na kole - Ostrava (centrum a okruh do 5 km) 1-2 dny 50 Kč ZDARMA ZDARMA
Páteční rozvoz autem - Ostrava (centrum a okruh do 20 km) nejbližší pátek 50 Kč ZDARMA ZDARMA
Osobní předání - Ostrava Mariánské hory 1-2 dny 1 Kč ZDARMA ZDARMA
Doručení na adresu - PPL 2 dny 119 Kč 119 Kč 119 Kč
Balík na poštu - Česká pošta 3 dny 99 Kč 99 Kč ZDARMA
Balík do ruky - Česká pošta 3 dny 119 Kč 119 Kč 119 Kč

 

  • Objednávku vám můžeme poslat i o několik dní později, pokud nám to napíšete do poznámky

 

Platba

Typ platby Cena platby
Dobírka* 39 Kč
Platba kartou Online ZDARMA
Převodem na účet ZDARMA

 
* Některé výdejní místa nepodporují platbu kartou

  • V případě, že objednávka není odeslaná, je možné provést změnu platby na obchod@spatime.cz, kde vám rádi poradíme. 

 

Změny v objednávce

Vrácení a reklamace

ODSTOUPENÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ

    • Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14denní lhůty od data jeho převzetí. Aniž byste nám cokoli vysvětlovali, můžete nám kosmetiku do 14 dnů od převzetí balíčku vrátit. Jen musí být neotevřená, nepoužitá a v originálním obalu.
    • Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
    • Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
    • Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
    • Dokument na odstoupení od smlouvy: SpaTime_odstoupeni_smlouvy

Které zboží nelze vrátit?

  • Jakkoli otevřené produkty — Pokud jste originální krabičku otevřeli, bohužel už produkt nemůžeme vzít zpět. Jestli se vám produkt zdá v nepořádku, informujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem.
  • Jakkoli použité produkty — Pokud, byť jedinkrát, produkt použijete, už jej nemůžete vrátit bez udání důvodů. V tom případě nás kontaktujte a postupujte prosím podle kroků reklamace.

POŠKOZENÉ ZBOŽÍ

  • Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
  • Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.
  • Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
  • Při přebrání zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav balení. V případě poškození má zákazník právo odmítnout zásilku převzít. Pokud je produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) má zákazník právo nahlásit reklamaci na obchod@spatime.cz 

    DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.

LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena do 30 dnů. 
  • V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. 

Jak postupovat při reklamaci?

Pokud se vám na doručeném produktu něco nezdá, co nejdříve nám prosím napište. Čím dřív, tím líp. A když uznáme, že je opravdu něco špatně, domluvíme se, jak budeme při reklamaci postupovat. Postup bude probíhat přibližně takto:

1) Produkt(y) zkompletujete — Asi je nám to všem jasné, ale nezapomeňte, že zboží musíte poslat včetně originálního obalu, všech jeho součástí a návodů.

2) Vyplňte formulář a produkt(y) odešlete zpět k nám — Reklamační formulář SpaTime_reklamacni_formular prosím stáhněte a vytiskněte. Poté prosím vyplňte a vložte do balíčku. Ten pak doporučeně zašlete na adresu Veronika Molinová, Gen. Hrušky 1214/24, 70900, Ostrava - Mariánské hory, email: obchod@spatime.cz

 

assets by @freepik.com